söndag 6 augusti 2017

Ny vecka

Har haft en så skön helg. Åkte till gymmet på lördagsförmiddagen och gick på ett pass. Har inte varit där på några veckor nu. Kände mig så trött men glad när jag åkte därifrån. Jag springer ju mycket  men att gå dit blir en annan form av träning som jag verkligen behöver nu. Sen åkte vi med Lykke till Valla och tittade på hästar, kaniner och tuppar. Lykke tyckte det roligaste var att sitta på en gammal traktor och låtsas köra.Sen blev det såklart glass i stora lass. Mysig lördag. Söndagen tillbringades med bästa Eva hon hämtade mig vid lunch och vi åkte iväg och hade fika med oss. Vi pratade ikapp om allt som hänt sen sist vi sågs. Känner mig så påfylld med positiv energi efter denna helg.
Så välkommen måndag och ny vecka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar